HOSGELDINIZ

2 Kasım 2010 Salı

Bursaspor - Manchester United

Maalesef Bursaspor bu karsilasmadan da puan cikaramadi ve umutlar Valencia macina tasindi. Bursa maca iyi baslamasina ragmen istedigini elde edemedi ve guclu rakibi karsisinda 0-3 yenildi. Ben bu macta ilgili olarak sunu soylemek istiyorum. Bursa taraftari bugun sinifta kaldi. Onemli olan guzel gunlerde stada gelip bagirmak degildir; onemli olan kotu gunlerde avaziniz ciktigi kadar bagirmaktir. Bursaspor'un taraftar grubu olan Texas takimi atesleyecek hicbir adim atmamistir. Tesekkurler...
Iyi geceler...

3 yorum:

  1. Çok üzücü bir durum aslında. Aylardır ülkemizde yenilgi yüzü görmeyen, geçen yılın şampiyonu, şimdinin lideri takımımız şampiyonlar liginde puansız ve golsüz. Bu durumda milli takıma ne diyebiliriz ki.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katiliyorum ve Bursasporlu bazi kesimler kura cekimlerinde Real Madrid ciksin demislerdi. Bence iyiki de cikmamis cunku durum cok daha kotu olabilirdi. Ayrica Sercan Yildirim'in da kendisini gelistirmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Geçen senenin şampiyonu ve bu sene de çok iyi durumda olan Bursaspor bu maçta bir varlık gösteremedi . Bunun yanında özellikle 3 büyükler Bursa'ya yeniliyor ancak bu sene hariç, Avrupa'da fena oynamıyorlar . En azından gol atıyorlar, puan alıyorlar vs. Bunu ben şöyle yorumluyorum, bilmem katılırmısınız. Tecrübe farkı ve süperlig ile ŞL havasının farklılıkları. Bursa'nın ilk senesi, MU ile maça çıkmak ve gol atmak hayallerini zorluyor. Ayrıca 3 büyüklerin oyuncuları özellikle Anadolu takımlarıyla oynarken % 60-70 tempoyla oynuyorlar. Konu Avrupa olduğunda ise durum değişiyor ve tam eforlarını ortaya koyuyorlar.

    YanıtlaSil